Rozpoczął się konkurs na sponsora tytularnego stadionu Cracovii. Zwycięzca uzyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu.
Stadion Cracovii to nowoczesny obiekt spełniający wymogi UEFA (kategoria III), mieszczący ponad 15 tysięcy widzów, z pełną infrastrukturą VIP, medialną i komercyjną. Położony zaledwie kilometr od Rynku Głównego w Krakowie, przy Błoniach, regularnie gości wydarzenia sportowe, muzyczne i firmowe.
Czytaj także: Kamil Glik zostaje w Cracovii! Doświadczony obrońca przedłużył kontrakt
Oficjalna nazwa stadionu z dopiskiem?
Zobacz
Konkurs na Sponsora Tytularnego Stadionu Miejskiego im. Józefa Piłsudskiego w Krakowie już trwa. Przedmiotem postępowania jest pozyskanie Sponsora Tytularnego stadionu, który docelowo uzyska prawo do umieszczenia swojej marki w oficjalnej nazwie obiektu.
Uzyska również szereg praw marketingowych i wizerunkowych. Od ekspozycji logotypu na stadionie i biletach, przez działania promocyjne w dni meczowe, aż po możliwość korzystania z przestrzeni VIP i materiałów klubowych.
Czytaj także: Cracovia znalazła nowego trenera. Nie uwierzycie
– To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, ale także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej – tłumaczy Łukasz Sęk, Zastępca Prezydenta Miasta Krakowa.
– Otwieramy się na partnera, który nie tylko zyska silną ekspozycję marketingową, ale stanie się częścią historii Najstarszego Klubu Sportowego w Polsce – zaznacza Mateusz Dróżdż, prezes klubu.
Źródło: Cracovia.pl