----- Reklama -----

„Wspólnie tworzymy przyszłość Małopolski” – prawdziwi bohaterowie w kampanii Funduszy Europejskich

FK
FK

W Małopolsce rusza szeroko zakrojona kampania informacyjno-promocyjna poświęcona Funduszom Europejskim. Jej bohaterami są rzeczywiste osoby – strażak z nowym sprzętem, senior z Małopolskim Tele-Aniołem 2.0, matka z córką korzystająca z placu zabaw. Twarzami akcji stali się Małopolanie, którzy na co dzień czerpią korzyści z unijnych projektów.

----- Partner Działu Kraków -----

Prawdziwi ludzie, prawdziwe historie

Kampania „Wspólnie tworzymy przyszłość Małopolski” stawia na autentyczność. Udział w niej wzięli mieszkańcy województwa, którzy realnie korzystają z projektów dofinansowanych ze środków unijnych.

Druhna Magdalena z OSP Maków Dolny reprezentuje strażaków ochotników, którzy dzięki Funduszom Europejskim otrzymali nowoczesne samochody ratowniczo-gaśnicze i specjalistyczny sprzęt. W ramach projektu „Bezpieczna Małopolska – Bon na ratowanie – Straż Pożarna” przekazano pieniądze na zakup 63 samochodów dla jednostek OSP.

Pan Janusz, korzystający z usług teleopieki w projekcie „Małopolski Tele-Anioł 2.0”, pokazuje jak fundusze unijne wspierają seniorów w codziennym życiu. Opaska alarmowa daje poczucie bezpieczeństwa i możliwość szybkiego wezwania pomocy w razie potrzeby.

----- Reklama -----

Pani Alina z córką Kamilą to symbol inwestycji w edukację najmłodszych. Fundusze Europejskie pozwoliły na zbudowanie Ogrodu Doświadczeń Stanisława Lema.

Pan Konrad, pracownik Kolei Małopolskich, przypomina o inwestycjach w nowoczesny transport publiczny. Dzięki unijnemu wsparciu region kupił ekologiczne pociągi i zmodernizował infrastrukturę kolejową.

Pani Monika, szefowa nowego Zakładu Fizjoterapii Onkologicznej i Hematologicznej Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie, reprezentuje sektor zdrowia. Fundusze pozwoliły na modernizację szpitali i zakup nowoczesnego sprzętu medycznego.

Kreatywne podejście do promocji funduszy

Kampania wykorzystuje różnorodne kanały komunikacji. Uśmiechy bohaterów będą widoczne na citylightach w Krakowie i billboardach w całym województwie. Kreacje pojawią się także na wybranych krakowskich tramwajach i autobusach oraz na pojazdach komunikacji miejskiej w Nowym Sączu, Oświęcimiu i Tarnowie.

Działania promocyjne obejmują również Internet, radio, telewizję. Wszystko po to, by Małopolanie dostrzegli obecność Funduszy Europejskich w swoim najbliższym otoczeniu i zrozumieli, jak bardzo zmieniają one ich codzienne życie.

20 lat Funduszy Europejskich w Małopolsce

Od 2004 roku zainwestowano w Małopolsce ponad 70 miliardów złotych unijnego wsparcia, realizując ponad 21 tysięcy projektów. To spektakularne inwestycje: kilometry dróg, nowoczesne szpitale, szkoły, środki komunikacji, odrestaurowane zabytki, ale także niewielkie lokalne przedsięwzięcia służące małym społecznościom.

Chcemy zwrócić uwagę Małopolan na obecność Funduszy Europejskich w ich najbliższym otoczeniu oraz realne efekty inwestycji i przedsięwzięć zrealizowanych w regionie z dofinansowaniem UE. Ważne jest, by mieszkańcy dostrzegali, jak zmienia się region i mieli świadomość, że sami także realnie uczestniczą w kreowaniu jego przyszłości – powiedział Łukasz Smółka, marszałek województwa Małopolskiego.

Quick Link

Podaj dalej
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *