§ 1 Definicje:
a. Pliki cookies (ciasteczka) – małe pliki tekstowe umieszczane na komputerze przez odwiedzane witryny. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer;
b. Portal Internetowy – serwis internetowy KR24.pl dostępny pod adresem hPps://kr24.pl/
c. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z funkcji portalu informacyjnego Administratora i powiązanych z nimi usług;
d. Administrator – Fundacja KR24.pl z siedzibą na ul. Geodetów 24 AB, 31-764 Kraków wpisana do rejestru Stowarzyszeń Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji Oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej oraz Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001110778, REGON: 529049904, NIP: 6783217864;
e. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
f. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
g. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§ 2 Informacje ogólne:

  1. Niniejsza polityka określa zasady wykorzystywania plików Cookiem i sposoby i cele przetwarzania informacji o użytkowniku za ich pomocą.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a. dostosowania zawartości Portalu Internetowego do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Portalu Internetowego. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić witrynę Portalu Internetowego.
    b. tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Portalu Internetowego, co bezpośrednio wpływa ulepszanie jego struktury i zawartości; jednocześnie statystyki tworzone przez Administratora nie umożliwiają identyfikacji danego Użytkownika,
    c. określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  3. W ramach Portalu Internetowego stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
    a. Standardowe pliki cookie:
    ips4_IPSSessionFront
    Ten plik cookie zawiera identyfikator bieżącej sesji.
    ips4_member_id
    Twój identyfikator użytkownika. Ten plik cookie ustawiany jest po zalogowaniu się, poprzez
    zaznaczenie opcji „Zapamiętaj mnie”. Funkcja ta umożliwia automatycznie logowanie podczas następnej wizyty w witrynie.
    ips4_loggedIn
    Ten plik cookie jest ustawiany po zalogowaniu, jest on używany przez mechanizmy cache w celu identyfikacji, czy jesteś zalogowany.
    ips4_login_key
    Unikalny klucz używany w celu weryfikacji pliku cookie z identyfikatorem użytkownika. Ten plik cookie jest ustawiany po zalogowaniu się poprzez zaznaczenie opcji „Zapamiętaj mnie”.
    Funkcja ta umożliwia automatycznie logowanie podczas następnej wizyty w witrynie.
    ips4_device_key
    Ten plik cookie jest ustawiany po zalogowaniu się, kiedy zaznaczysz opcję „Zapamiętaj mnie”, abyś mógł być automatycznie ponownie zalogowany w przyszłości. Jest on również używany w celu poprawy bezpieczeństwa konta.
    b. Pliki cookie stron zewnętrznych
    Właściciel strony może ustawić dodatkowe pliki cookie oprócz powyższych standardowych plików cookie. Te pliki cookie są często używane do monitorowania korzystania z witryny lub
    ustawiane przez dostawców wbudowanych usług podczas przeglądania osadzonej zawartości
    od takich dostawców jak YouTube, Instagram itp.
  4. Większość przeglądarek internetowych umożliwia kontrolę nad plikami cookie za pomocą
    wbudowanych ustawień. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie, w tym o tym, jakie pliki cookie zostały ustawione oraz jak nimi zarządzać i je usuwać, odwiedź stronę www.aboutcookies.org lub www.allaboutcookies.org. Aby zrezygnować ze śledzenia przez
    usługę Google Analylcs we wszystkich odwiedzanych witrynach, wejdź na stronę http://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Należy mieć na uwadze, że zmiany ustawień tych plików polegające na ograniczeniu ich stosowania mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych je stosujących np. uniemożliwiając zalogowanie się na konto pocztowe.
    Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowania plików typu cookies.
  5. Ograniczenie dostępu i zapisu plików cookies na urządzeniu końcowym może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Portalu Internetowego. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Portalu Internetowego w sytuacji, gdy użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików cookies.
  6. Usunięcie plików cookies nie jest jednoznaczne z usunięciem Danych Osobowych przez Administratora Danych Osobowych uzyskanych za pośrednictwem plików cookies.

§ 3 Zmiany polityki:
Informacje zawarte w niniejszej Polityce mogą ulec zmianie. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian, Administrator poinformuje o tym użytkowników za pośrednictwem Forum, jeżeli wprowadzana zmiana miałaby duży wpływ na ich prywatność, aby dać im możliwość zaznajomienia się ze zmianami, ocenienia ich i, jeżeli wyrażą taką chęć, sprzeciwienia się im lub wyrejestrowania się z określonej usługi lub funkcji.