Od godzin popołudniowych użytkownicy z całej Polski zgłaszali problemy z dostępem do Internetu mobilnego i stacjonarnego, brakiem zasięgu sieci komórkowej oraz niemożliwością wykonywania połączeń głosowych. W szczytowym momencie awarii liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector przekroczyła 4700.
----- Reklama -----
Kiedy zaczęła się awaria Play?
Pierwsze problemy pojawiły się około godziny 14:30 w poniedziałek, 3 istopada 2025 roku. W ciągu kilkudziesięciu minut liczba zgłoszeń w serwisie Downdetector gwałtownie wzrosła, osiągając w szczytowym momencie ponad 4700 raportów.
Jaki były problemy?
Użytkownicy sieci Play raportowali wielorakie problemy:
- Brak zasięgu sieci komórkowej – telefony wyłączały się z sieci Play
- Niemożność wykonywania połączeń głosowych – zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące nie działały
- Problemy z Internetem mobilnym – klienci nie mieli dostępu do danych mobilnych
- Niedostępność Internetu stacjonarnego – usługi broadbandowe również zawiodły
- Problemy z aplikacją Play Online – użytkownicy nie mogli się zalogować
Gdzie awaria była najgorsza?
Mapa awarii z serwisu Downdetector pokazała największe problemy w większych ośrodkach miejskich:
----- Reklama -----
- Warszawa – najczęściej zgłaszane problemy
- Kraków – znaczna liczba raportów
- Wrocław – poważne zakłócenia
- Poznań – liczne zgłoszenia
- Katowice – awaria dotkliwa
- Łódź – problemy z dostępem do sieci
- Gdańsk – zaburzenia w funkcjonowaniu Play
Co powiedział operator?
Do tej pory operator Play nie wydał komunikatu dotyczącego przyczyn awarii ani czasu jej całkowitego usunięcia. Biorąc jednak pod uwagę poprzednie doświadczenia, komunikat powinien pojawić się krótko po przywróceniu usług.



