Telefoniczny hałas w komunikacji miejskiej. Pasażerka nie wytrzymuje 

KS
KS

Nie wszyscy pasażerowie chcą słuchać cudzych rozmów. Jedna z pasażerek skarży się na zbyt głośne telefoniczne pogawędki w komunikacji miejskiej. MPK Kraków reaguje. 

Skarga wieloletniej pasażerki MPK w Krakowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie otrzymało skargę od jednej z wieloletnich pasażerek, pani Agnieszki. Wiadomość dotyczy jednego uciążliwego zwyczaju, jakim jest głośna rozmowa przez telefon. 

Czytaj także: Zderzenie auta z tramwajem w Krakowie. Kierowca jechał na czerwonym świetle

Hałas nie do wytrzymania

Kobieta opisała, że codziennie spędza dwie godziny w komunikacji miejskiej i mimo korzystania ze słuchawek, często musi się przesiadać, bo nie jest w stanie skupić się na audiobooku przez hałas wokół niej. Wszystko przez głośne rozmowy telefoniczne, które jak się okazuje, potrafią skutecznie zepsuć komfort podróży. 

Czytaj także: Podgrzewany basen i wodospad. Powstaje nowa małpiarnia w krakowskim ZOO [Galeria]

Warto pomyśleć o innych

W PKP są strefy ciszy, w MPK nie ma, więc tym bardziej pomyślmy o innych. Są to krótkie odcinki więc chyba damy radę bez rozmowy 10/15 minut? Pomyślmy o ludziach z nadwrażliwością dźwiękową, bo i tak nie mają łatwo w hałasie miejskim – zaznacza pani Agnieszka, cytowana przez MPK w Krakowie. 

Czytaj także: Jak wybrać nocleg pracowniczy?

Apel na monitorach w pojazdach

MPK Kraków postanowiło zareagować i przypomina o podstawowej zasadzie współżycia społecznego. Przewoźnik rozumie, że głośne rozmowy przeszkadzają innym, stąd na monitorach w pojazdach wyświetlany jest apel: “Weźże gadaj ciszej”. 

Czytaj także: Kraków bez nowych podwyżek w 2025 roku? Aleksander Miszalski przedstawił plan

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas na Facebooku!

Quick Link

Podaj dalej
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *