Billboard z Dubaju przy wjeździe do Zakopanego
Na Zakopiance, głównej trasie prowadzącej do stolicy Tatr, stanął nietypowy billboard. Reklamuje się na nim biuro podróży Hejozati z Dubaju – wyłącznie po arabsku, bez polskich napisów. O sprawie poinformował Portal Tatrzański (tutaj).
Zawartość
Arabscy turyści coraz częściej wybierają Podhale
Zakopane stało się w ostatnich latach magnesem dla turystów z Bliskiego Wschodu. Lokalni hotelarze i restauratorzy dostosowują się do tego trendu – wprowadzają menu halal, zatrudniają arabskojęzyczny personel. Dotąd jednak to polskie firmy reklamowały się po arabsku. Teraz sytuacja się odwróciła.
Czytaj także: Hutnik awansował do 1/32 finału Pucharu Polski. Zagłębie bez szans [ZDJĘCIA]
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas na Facebooku!